NAJLEPSZE Z NAJLEPSZYCH
Julia Weronika Wojciechowska z klasy II Liceum Ogólnokształcącego Edukacja Policyjna i Natalia Mikulska z klasy II Technikum Ekonomicznego odebrały w środę (15 listopada) dyplomy Stypendystów Prezesa Rady Ministrów. Uroczystość została zorganizowana w Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie. Nasze uczennice znalazły się w gronie 156 najlepszych uczniów województwa warmińsko – mazurskiego. Dyplomy w imieniu Prezesa Rady Ministrów wręczali Wicewojewoda Warmińsko - Mazurski Sławomir Sadowski i Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty Krzysztof Marek Nowacki.
Stypendystą może zostać uczeń uczęszczający do szkoły, której ukończenie umożliwia uzyskanie świadectwa dojrzałości. Warunkiem jest kontynuacja nauki w roku 2017/2018 w tej placówce. Dodatkowo stypendium Prezesa Rady Ministrów, przyznaje się uczniowi, który otrzymał promocję z wyróżnieniem, uzyskując przy tym najwyższą w danej szkole średnią ocen lub wykazuje szczególne uzdolnienia w co najmniej jednej dziedzinie wiedzy, uzyskując w niej najwyższe wyniki, a w pozostałych dziedzinach wiedzy, wyniki co najmniej dobre.
Julia Weronika Wojciechowska z klasy II Liceum Ogólnokształcącego Edukacja Policyjna i Natalia Mikulska z klasy II Technikum Ekonomicznego odebrały w środę (15 listopada) dyplomy Stypendystów Prezesa Rady Ministrów. Uroczystość została zorganizowana w Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie. Nasze uczennice znalazły się w gronie 156 najlepszych uczniów województwa warmińsko – mazurskiego. Dyplomy w imieniu Prezesa Rady Ministrów wręczali Wicewojewoda Warmińsko - Mazurski Sławomir Sadowski i Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty Krzysztof Marek Nowacki.
Stypendystą może zostać uczeń uczęszczający do szkoły, której ukończenie umożliwia uzyskanie świadectwa dojrzałości. Warunkiem jest kontynuacja nauki w roku 2017/2018 w tej placówce. Dodatkowo stypendium Prezesa Rady Ministrów, przyznaje się uczniowi, który otrzymał promocję z wyróżnieniem, uzyskując przy tym najwyższą w danej szkole średnią ocen lub wykazuje szczególne uzdolnienia w co najmniej jednej dziedzinie wiedzy, uzyskując w niej najwyższe wyniki, a w pozostałych dziedzinach wiedzy, wyniki co najmniej dobre.